Stomatologie laser în Galați

În cadrul clinicii Implantoart Dental Center, beneficiezi de stomatologie laser în Galați.

În ultimii ani, stomatologia cu laser a înlocuit multe practici stomatologice tradiționale, făcând tratamentele mai precise și mai puțin dureroase. Stomatologia laser utilizează fascicule intense de lumină, pentru a efectua o mare varietate de tratamente.

Stomatologia laser a fost considerată sigură pentru uz public încă din 1990. De atunci, mulți stomatologi au încorporat lasere dentare în procedurile de zi cu zi, reducând sângerarea, anxietatea pacienților și timpul de recuperare după tratament.

Stomatologie laser în Galați - Implantoart Dental Center

De ce avantaje vei beneficia prin stomatologie laser în Galați, în cadrul Implantoart?

• Vindecare mai rapidă și regenerarea țesuturilor;
  • Conservarea dinților naturali;
  • Marele avantaj al laserelor dentare este că acestea salvează mult mai mult din țesutul sănătos decât tehnicile tradiționale;
  • Mai puțin disconfort și durere;
  • Sângerări reduse în timpul și după tratament;
  • Nevoia redusă de anestezie;
  • Necesitatea redusă de suturi;
  • Riscul redus de infecții bacteriene după proceduri.

Epic X de la Biolase

Laserul EPIC este un laser cu diodă, care combină mai multe instrumente dentare într-unul singur, un laser dentar versatil, un sistem unic care îndeplinește multe sarcini.

Acest laser revoluționar este testat și eficient în tratarea mai multor afecțiuni dentare. În plus, Epic X este singurul instrument de stomatologie, cu diodă, care poate efectua trei terapii separate.

Funcțiile principale ale laserului Epic X

Laser stomatologic Galați

Epic X îndeplinește trei sarcini principale, prin cele trei setări diferite:

• Chirurgia țesuturilor moi: Epic X Biolase tratează afecțiunile care necesită o intervenție chirurgicală a țesuturilor moi. Această setare tratează, de asemenea, ulcerele și leziunile și poate chiar trata problemele parodontale.
  • Gestionarea durerii: gestionarea durerii pentru simptomele afecțiunilor, cum ar fi tulburarea ATM (articulația temporomandibulară), este de asemenea disponibilă la Epic X. Terapia cu laser relaxează mușchii și ameliorează durerea.
  • Albirea dinților: sistemul BIOLASE Epic X poate efectua o sesiune completă de albire în aproximativ 20 de minute. În medie, ședințele deschid culoarea dinților aproximativ 5 nuanțe. Acest lucru reduce timpul de acțiune la jumătate față de metodele tradiționale de albire.

Sistemul laser Epic X de la Biolase este mic, ușor și portabil, permițând medicului să se deplaseze liber.

Laserul este foarte ușor de utilizat, confortabil pentru medic și pacient. În funcție de procedură, medicul dentist ajustează setările Epic X și își schimbă vârful într-unul necesar procedurii.

Chirurgia țesuturilor moi utilizează un vârf mic și un laser precis, în timp ce procedurile de gestionare a durerii utilizează o piesă de mână pentru a distribui uniform intensitatea laserului și pentru a asigura cele mai bune rezultate.

Procedurile de albire a dinților folosesc un alt tip de piesă de mână specializată.

Ce intervenții stomatologice pot fi efectuate cu ajutorul laserului Epic X de la BIOLASE?

• Incizia și excizia gingivală, inclusiv pentru biopsii;
  • Expunerea dinților neerupți;
  • Frenectomia;
  • Frenotomia;
  • Gingivectomia;
  • Gingivoplastia;
  • Îndepărtarea cu laser a țesutului bolnav, infectat, inflamat sau necrozat din buzunarele parodontale;
  • Albirea/ decolorarea dinților asistată de laser;
  • Hemostaza și coagularea;
  • Recuperarea implantului;
  • Incizia și drenajul abcesului;
Stomatologie laser Galați

• Îndepărtarea fibromului;
  • Pulpotomie ca adjuvant la terapia canalului radicular;
  • Reducerea hipertrofiei gingivale;
  • Tratamentul aftelor, ulcerelor herpetice și aftoase ale mucoasei bucale;
  • Vestibuloplastie;
  • Retractarea țesutului, pentru amprentare corectă;
  • Chiuretaj al țesuturilor moi.

Pentru mai multe informații despre tratamentele de stomatologie laser în Galați, contactează-ne la tel. 0770 746 886, pentru a îți programa chiar astăzi consultația stomatologică.

Stomatologie laser Galați

Lasă-ne un comentariu