Tratament parodontoză laser în Galați

Boala parodontală

Boala parodontală are o foarte mare prevalență în rândul pacienților cu vârsta de peste 30 de ani. Din fericire, oferim o soluție inovatoare pentru vindecarea gingiilor și chiar regresia bolii progresive a gingiilor - Laserul cu diodă EPIC ™ de la Biolase.

La Implantoart, echipa noastră se mândrește cu faptul că le oferim pacienților noștri cele mai noi instrumente și servicii pentru a le proteja sănătatea dentară.

Fiind una dintre principalele cauze ale pierderii dinților, acordăm o atenție deosebită bolilor gingivale și ne-am echipat cu tehnologia de vârf de care ai nevoie pentru a combate această afecțiune degenerativă.

Pe măsură ce boala gingivală progresează, la fel și simptomele, inclusiv sângerarea gingiilor și umflarea gingiilor, care pot duce în cele din urmă la pierderea dinților și alte probleme de sănătate, de aceea este esențială depistarea și tratarea acesteia din stadiu incipient.

Tratament parodontoză

Se creează buzunare parodontale, distrugându-vă țesuturile conjunctive până la punctul în care gingiile încep să se îndepărteze de dinți.

În acest stadiu, parodontoza se instalează, iar infecția se poate răspândi la oasele care vă susțin dinții.

Fără intervenție, parodontoza poate avansa și poate provoca destabilizarea dinților în os și pierderea lor.

Ce este parodontoza

Înainte de a intra în descrierea modului în care tehnologia noastră inovatoare cu laser poate inversa bolile gingivale, să aruncăm o privire rapidă la ce ne confruntăm.

Boala gingiilor sau boala parodontală este o afecțiune progresivă, care apare atunci când bacteriile dăunătoare îți invadează gingiile.

Boala parodontală începe de obicei ca gingivită, care constă în inflamația gingiilor, atunci când bacteriile au acces mai întâi la aceste țesuturi moi.

Lăsate necontrolate, aceste bacterii continuă să facă ravagii, provocând sângerarea gingiilor și umflarea gingiilor.

Tratament parodontoză

Astfel, pe lângă decontaminarea bacteriană, îndepărtăm și țesuturile bolnave, cu laserul nostru cu diodă, pentru a deschide calea pentru ca țesuturile mai sănătoase să se regenereze.

Această tehnică combinată ne permite să îți remodelăm gingiile eliminând buzunarele parodontale și asigurându-ne că sigiliul dintre dinți și gingii rămâne intact.

Ca un bonus suplimentar, terapia noastră parodontală asistată de laser este minim invazivă, ceea ce înseamnă că există o perioadă foarte scurtă de vindecare, că tratamentul nu va fi dureros și că îți vei atinge obiectivele de sănătate dentară mai repede.

Tratament parodontoză laser în Galați – avantaje

Iată o privire asupra numeroaselor beneficii ale decontaminării bacteriene cu laser nedureroase, care vă vor face să zâmbiți în anii următori.

• Decontaminarea gingiilor

Deoarece boala gingiilor este progresivă, scopul nostru este de a opri infecția, de a restabili sănătatea gingiilor tale și de a preveni viitoarele probleme cu parodontoza. Pentru a realiza acest lucru, combinăm două tehnici:

• Detartraj și planare rădăcină

În timpul acestei proceduri nechirurgicale, îndepărtăm placa ce conține bacterii, de sub linia gingiei și apoi netezim suprafețele dinților, astfel încât bacteriile să nu se poată aduna facil, din nou.

• Terapie parodontală laser asistată

Putem distruge 100% din bacteriile dăunătoare de sub gingii, cu ajutorul laserului cu diodă EPIC X de ultimă generație.

Dacă te confrunți cu o boală a gingiilor, contactează Implantoart Dental Center, pentru un modern tratament parodontoză laser în Galați.

Explorează modul în care terapia parodontală inovatoare și eficientă asistată de laser îți va oferi posibilitatea să zâmbești cu adevărat!

Lasă-ne un comentariu

Nu exista comentarii.